Blog - Strona 2 z 4 - Paulina Jóźwik
Blog copywriterki o pisaniu, kreatywności, twórczym życiu i nie tylko!
copywriting
21087
blog,paged,paged-2,cookies-not-set,symple-shortcodes ,symple-shortcodes-responsive,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-3.5.2,vertical_menu_enabled,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
prawa czytelnika paulina jóźwik

5 nienaruszalnych praw czytelnika

Jak często masz wyrzuty sumienia, że za mało czytasz? Bestseller Cię zanudził i kryjesz się z tym przed innymi? Musisz wiedzieć, że jako czytelnik masz swoje prawa! Lubię czytać książki o książkach, o czytaniu i doświadczeniach literackich innych ludzi. Z tego powodu kupiłam esej „Jak powieść”...

7
0
pisanie listów

Czy ludzie piszą jeszcze listy?

Szaleństwo na punkcie Backstreet Boys, zbieranie karteczek i moda na segregatory. To wszystko znalazłam w listach, które pisałyśmy z kuzynką w dzieciństwie. Lata 90. w całej swej okazałości. W każdym liście obowiązkowo wspominała o pogodzie, o tym, czy wszyscy zdrowi. Odnotowywała imiona kolejnych podwórkowych psów i...

8
0

Muminki przeczytam na 40. urodziny

W liceum pochłaniałam książkę za książką. Gdybym teraz przejrzała ówczesną listę moich lektur pewnie bym się nieco zawstydziła jej zawartością. Nie zwracałam uwagi na to, z jakim autorem mam do czynienia. W tym zbiorze literackich osobliwości pewnego dnia pojawił się Bruno Schulz. Kiedy przeczytałam Sklepy Cynamonowe, od razu...

8
0

Na ile oceniasz swój sukces?

Czym jest sukces? Po usłyszeniu tego pytania pojawiają się w głowie sylwetki znanych osób, które osiągnęły w życiu COŚ WIELKIEGO. Dla jednych sukces ma twarz Steve'a Jobsa, dla innych Richarda Branson'a, czy też celebryty, który aktualnie króluje na okładkach popularnych magazynów. Czy sukces zależy od tego, kim jesteśmy...

13
0

Autentyczność przyciąga – moja historia

Kilka godzin czytania. Efekt: wiele zapisanych kartek z ćwiczeniami, pomysły wirujące w głowie i natychmiastowe działanie. Na tym mogłaby się kończyć recenzja książki Anny Piwowarskiej "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?". Tak mało? To naprawdę bardzo dużo! Długo zastanawiałam się nad tym, czy warto...

7
0