Paulina Jóźwik | Portfolio old
Blog copywriterki o pisaniu, kreatywności, twórczym życiu i nie tylko!
copywriting
21185
page-template-default,page,page-id-21185,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-3.5.2,vertical_menu_enabled,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Cześć!

Witam Cię w moim portfolio. Mam na imię Paulina i zajmuję się content marketingiem. Jestem twórcą treści z zacięciem i doświadczeniem marketingowym. Pracowałam jako content designer, social media specialist, community manager i content manager. Dużo obco brzmiących nazw, ale łączy je jedno – treści. Czyli to, co ja lubię najbardziej ;-)

Moja praca polega na tworzeniu treści (artykułów, e-booków, infografik, tekstów na strony www, prezentacji i postów social media) oraz opracowywaniu strategii ich promocji i dystrybucji w Internecie. Jednym słowem robię wszystko, żeby treści tworzone przez marki były atrakcyjne dla odbiorców, a w konsekwencji budowały ich wizerunek i przynosiły jak najwięcej korzyści.

Przeczytaj więcej na temat tego, co dokładnie mogę dla Ciebie zrobić w zakładce: WSPÓŁPRACA (klik, klik) i zerknij na moje CV na portalu LinkedIn (klik, klik), żeby poznać szczegóły mojej pracy.

W portfolio znajdziesz przykłady tekstów oraz opinie na temat mojej pracy. Owocnego czytania!

2

1. 26 darmowych narzędzi do tworzenia grafik. (Landingi)

2. 5 sposobów na content marketing dla nudnych marek. (WhitePress)

3. Czy obraz może zastąpić 1000 słów? 3 kroki do skutecznego contentu. (Grafmag)

4. 4 sposoby na usprawnienie komunikacji w firmie. (miniCRM)

5. 7 zasad strategii marketingowej, czyli jak skutecznie poskromić milenialsów (AdNext)

1

1. Narzędzia content marketingu. Praktyczny przewodnik. (WhitePress)

2. Historia content marketingu. (WhitePress)

3. Jak dobrze zaprojektować landing page? (Landingi)

4. Słownik marketera. (Landingi)

 

3

Marketing Tools List

Projekt, polegający na stworzeniu jednego miejsca zbierającego narzędzia, które wykorzystują marketerzy, freelancerzy, blogerzy na całym świecie.  Naszą ideą było zebranie przede wszystkim tych narzędzi, z których można korzystać również za darmo, a są na wysokim poziomie. Moja rola polegała na  wsparciu merytorycznym przedsięwzięcia – zebranie i przetestowanie narzędzi. Projekt ten cały czas jest na etapie rozwoju.

Paulina Kamińska blog

Blog to moje miejsce w sieci na ćwiczenie warsztatu i dzielenie się doświadczeniem na temat twórczego życia, które buduję każdego dnia, pisząc minimum 2 000 znaków ;-)

4

Przede wszystkim muszę podkreślić jedno – Paulina naprawdę potrafi pisać! Po pierwsze wie, o czym pisze, po drugie, swoją wiedzę potrafi przełożyć na słowa. Krótko (lub długo, gdy potrzeba), konkretnie, bądź w sposób bardziej zawoalowany – Paulina to ekspert od słowa pisanego. Wiem coś o tym, bo sama się nim chętnie posługuję :) Poza tym świetnie się z nią pracuje. Jej półprywatną misją w zespole było łagodzenie obyczajów męskiego w przewadze teamu i dodawanie mu szczypty subtelnego humoru – Justyna Wydra (Studiotg Interactive).

***

Współpracujemy z Panią Pauliną Kamińską od paru miesięcy oddając do realizacji najistotniejsze projekty contentowe w WhitePress. Pani Paulina świetnie sobie radzi z opracowaniem artykułów specjalistycznych, ale także z koncepcją i realizacją dużych e-booków, które to przyjęły się bardzo dobrze w polskim środowisku marketingowym. Polecam współpracę – Paweł Strykowski (WhitePress).

***

Z Pauliną pracowałem w Landingach półtora roku. Mieliśmy okazję pracować nad wieloma mniejszymi i większymi projektami marketingowymi. Paulina jest świetnym copywriterem. Jeśli chcesz poprawiać wizerunek swojej marki, generować organiczny ruch, wyśrubować wyniki kampanii mailowych – Paulina ma wiedzę i umiejętności, aby tego dokonać – Maciej Loch (Landingi).

Dla tych firm już pisałam- (3)

 

Teraz Twoja kolej! Chcesz ze mną pracować? Pisz śmiało na: serwus@paulinakaminska.pl . Odpisuję na każdą wiadomość.

PS Możesz też zobaczyć, jak wyglądam i co robię prywatnie w zakładce o mnie ;-)